Organisatoren zijn gehouden aan de geldende KNAF reglementen voor wat betreft de organisatie van autosportevenementen onder auspiciën van de KNAF.
VOORBEREIDING KNAF EVENEMENT
Aanmelden KNAF-kalender
Organisatoren dienen hun evenement(en) tijdig aan te melden op de KNAF kalender. Een evenement aanmelden kan door de volgende stappen te volgen:
1. Inloggen op Mijn KNAF. Uw organisatie licentienummer is de gebruikersnaam. Het wachtwoord is gemakkelijk op te vragen door op “wachtwoord vergeten” te klikken, het wachtwoord zal dan verstuurd worden naar het e-mailadres dat namens de organisatie bij de KNAF bekend is.
2. Via het wegicoontje kunt u een nieuw evenement toevoegen. Er is een handleiding voor het aanmelden van evenementen beschikbaar.
3. Wanneer u op “opslaan” klikt is uw evenement aangemeld. Het evenement is zichtbaar wanneer het Federatiebureau de aanmelding in behandeling neemt. Ongeveer 4 à 5 weken voorafgaand aan het evenement ontvangt u de facturen voor het kalendergeld, verzekering en eventuele sportcommissarissen. Pas als deze facturen betaald zijn en het Bijzonder Reglement en het Veiligheidsplan is goedgekeurd is het evenement verzekerd en wordt het certificaat verstuurd.
Indienen Veiligheidsplan
Voor de evenementen in de secties Rally, Autocross en Terreinsport dient de organisator het Veiligheidsplan uiterlijk 4 weken voorafgaand aan de wedstrijd te sturen naar André Slotboom, KNAF Veiligheidscoördinator, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Indienen Bijzonder Reglement
Het Bijzonder Reglement van het evenement dient u uiterlijk 7 dagen voor aanvang van het evenement ter goedkeuring aan te bieden aan de KNAF Reglementencommissie (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Let op dat uw evenement al staat aangemeld op de KNAF kalender.