Download de KNAF app

Lid worden van de KNAF

AANVRAAG EN BEHOUD ORGANISATIELICENTIE

Om als organisator van een autosportevenement toe te treden tot de KNAF dient de organisator de volgende documenten in te dienen:

  1. Ingevulde formulier toetreding KNAF (op te vragen bij Federatiebureau).
  2. Uittreksel Kamer van Koophandel.
  3. Statuten

Deze documenten kunnen worden opgestuurd naar Angela Keuper (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Vervolgens zal het toetredingsverzoek worden voorgelegd bij het desbetreffende sectiebestuur en bij een positief advies bij het KNAF bestuur. Zodra het KNAF bestuur haar akkoord op de toetreding geeft ontvangt de aanvrager het toetredingsovereenkomst voor ondertekening. Nadat de toetredingsovereenkomst door de organisator, voorzitter van de sectie en voorzitter van de KNAF is ondertekend ontvangt de organisatie, na betaling van de contributie, de organisatie licentie.

Om als organisator de organisatie licentie te behouden zijn de eisen als volgt:

  1. Voldoen van de jaarlijkse contributie. Hiervan ontvangt de organisator een factuur van de KNAF.
  2. De organisator organiseert minimaal 1 KNAF autosportevenement in twee jaar.
  3. De organisator stuurt 1 keer per 2 jaar een nieuw uittreksel van de Kamer van Koophandel naar het Federatiebureau.
  4. Wijzigingen met betrekking tot de contactgegevens of bestuursleden dienen per direct doorgegeven te worden aan het Federatiebureau samen met een nieuw uittreksel van de Kamer van Koophandel.

Let op: de organisatielicentie is enkel het kalenderjaar geldig. Wanneer u uw nieuwe organisatielicentie nog niet heeft ontvangen, komen uw evenementen niet op de KNAF kalender. 

AANVRAAG EN BEHOUD KNAF LIDMAATSCHAP

Het kan ook zijn dat een stichting of vereniging geen evenementen organiseert, maar bij bestaande evenementen als autosportklasse of -serie meerijdt. Door een KNAF lidmaatschap af te sluiten mag de stichting of vereniging gebruik maken van de faciliteiten die de KNAF en haar Federatiebureau bieden aan leden. Hierbij valt te denken aan het goedkeuren van reglementen door de KNAF reglementencommissie,

aanschrijven van KNAF licentiehouders via het Federatiebureau en promoten van evenementen en kampioenschappen via de communicatiekanalen van de KNAF.

Om het KNAF lidmaatschap af te sluiten dienen de volgende documenten te worden verstuurd naar het Federatiebureau:

  1. Ingevulde formulier toetreding KNAF (op te vragen bij Federatiebureau).
  2. Uittreksel Kamer van Koophandel.
  3. Statuten

Vervolgens zal het lidmaatschapsverzoek worden voorgelegd bij het desbetreffende sectiebestuur en bij een positief advies bij het KNAF bestuur. Zodra het KNAF bestuur haar akkoord op de toetreding geeft ontvangt de aanvrager de lidmaatschapsovereenkomst voor ondertekening. Nadat de toetredingsovereenkomst door de organisator, voorzitter van de sectie en voorzitter van de KNAF is ondertekend ontvangt de organisatie, na betaling van de contributie, het bewijs van lidmaatschap.

Om het KNAF lidmaatschap te behouden zijn de eisen als volgt:

  1. Voldoen van de jaarlijkse contributie. Hiervan ontvangt het KNAF lid een factuur van de KNAF.
  2. De organisator stuurt 1 keer per 2 jaar een nieuw uittreksel van de Kamer van Koophandel naar het Federatiebureau.
  3. Wijzigingen met betrekking tot de contactgegevens of bestuursleden dienen per direct door gegeven te worden aan het Federatiebureau samen met een nieuw uittreksel van de Kamer van Koophandel.