Download de KNAF app

Nieuwjaarsrace opent racejaar Circuit Park Zandvoort

Persbericht - WEK-Nieuwjaarsrace2017-pre-Essay3
De Nieuwjaarsrace, die aanstaande zaterdag 7 januari 2017 zal worden verreden, kent ook ditmaal een finish in de duisternis. Het gratis te bezoeken race evenement telt als tweede wedstrijd van het Winter Endurance Kampioenschap. Speciaal aan de Nieuwjaarsrace is dat het een 4-uurs race betreft, die bij daglicht start, maar finisht in het donker. Daarnaast kent de Nieuwjaarsrace een aantrekkelijk voorprogramma met twee felle sprintraces van de Mazda MaX5 Cup.

Kalender DNRT 2017 bekend!

IMG 2770
Met gepaste trots mogen we u de kalender voor 2017 presenteren! Zowel de WEK, als de Endurance als Auto's A en B zijn rond. Voor de laatste twee evenementen vindt u de klassenindeling op www.dnrt.nl.

Henk Thuis en Cor Euser foutloos naar winst in zware Zandvoort 500

Persbericht - WEK-Zandvoort 500 2016-re-Essay 1
Henk Thuis en Cor Euser hebben op Circuit Park Zandvoort de Zandvoort 500 op hun naam geschreven. Met de Pumax RT was het tweetal tijdens de openingswedstrijd van het Winter Endurance Kampioenschap 2016-2017 een klasse apart. Dennis de Borst en Pim van Riet eindigden met hun SEAT Leon TCR op een tweede plaats en stelden daarmee de overwinning veilig in de Divisie II. De Zandvoort 500 werd onder uiterst wisselende en daarmee voor de coureurs moeilijke weersomstandigheden verreden.

Autosportheld Huub Vermeulen mag zich ridder noemen

Persbericht - Onderscheiding Huub Vermeulen-Essay1-PB
De levende racelegende Huub Vermeulen (72) uit Hazerswoude-Rijndijk betrad zondag als gewoon burger het erepodium van het circuit van Zandvoort en stapte er weer af als Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Burgemeester Niek Meijer van de badplaats nam de plechtige handeling voor zijn rekening.

Komend weekend is het al zo ver, het slot van de DNRT Endurance 2016.

dnrt 12h foto
En niet zomaar eentje, want we gaan met zijn allen, gezellig als altijd 12 uur racen volbrengen op het circuit van Zandvoort. Gezellig, maar wel competitief! Want laten we wel zijn, we willen niet helemaal voor spekenbonen mee rijden. Maar pas op! Vaak is het de 'underdog' die er met de prijzen vandoor gaat. Snelheid is belangrijk, maar continuïteit is nóg belangrijker. En korte, vloeiende goed geplande pitstops misschien wel nóg belangrijker! Zeker in een groot veld als zondag. Kortom, het gaat om het totaal pakket. We gaan zondag zonder training, zonder kwalificatie direct de wedstrijd in. Per klasse wordt er geloot en dat is dan de startopstelling. Dat racen kost ons dan precies één racedag wat dan ook meteen het extreem lage inschrijfgeld van €750, - verklaard.