Veelgestelde vragen Mijn KNAF

Ik kan niet inloggen, wat nu?

Logt u voor het eerst in op Mijn KNAF? Klik dan op “toesturen”, u activeert dan uw account en krijgt de inloggegevens per mail toegestuurd.

Heeft u al eens ingelogd, maar weet u uw wachtwoord niet meer? Klik dan op “wachtwoord vergeten”.

Bij “toesturen” krijg ik de melding “Aanvraag mislukt”, wat nu?

Uw e-mail is niet bij ons bekend, stuur een mail naar info@knaf.nl met uw licentienummer en dit zal worden aangepast.

Bij wachtwoord vergeten krijg ik combinatie login/e-mail is onbekend, wat nu?

Uw e-mail is niet bij ons bekend, stuur een mail naar info@knaf.nl met uw licentienummer en dit zal worden aangepast.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar ik kom niet in Mijn KNAF, wat nu?

In sommige gevallen helpt het om de browser af te sluiten en opnieuw een internetpagina te openen.

Ik kan mijn medische keuring niet uploaden, wat nu?

Wellicht is het bestand groter dan 2MB, maak uw bestand kleiner en probeer het opnieuw.

Ik kan geen pasfoto uploaden, wat nu?

Wellicht is het bestand groter dan 2MB, maak uw bestand kleiner en probeer het opnieuw.

Hoe vraag ik een Ouder Kind licentie aan?

Deze dient te worden aangevraagd op het account van de ouder.

1e aanvraag: helaas is de licentie nog niet beschikbaar. Als u de licentienummers van ouder en kind doorstuurt naar info@knaf.nl wordt de Ouder Kind licentie aangemaakt.